Internetowy katalog na miare 2016 roku?

Internetowy katalog na miare 2016 roku?

Sprzedają nam coś – Proszę!

Wyżu demograficznego kobiety są najzdrowsze, najbogatszym i najlepiej wykształcone pokolenie kobiet coraz hit wieku średniego. (Informacja powiedziałem najbogatszych). Mamy pieniędzy i jesteśmy zdenerwowany, że ledwie dusza marketing do nas. Wykonujemy 80% decyzji zakupowych w domu. Jesteśmy na szczyt naszych możliwości zarobkowania, a niektórzy z nas dziedziczy pieniądze naszych rodziców. Kupujemy samochody, elektronika, technologie, odzież, kosmetyki, żywność i artykuły gospodarstwa domowego. Wykonujemy również wiele organizacji podróży.

W ciągu ostatnich 18 miesięcy, mam wyjazd z mojego małżonka, syn, rodzina, koleżanek z innych rodzin, a dla biznesu. Ja również ogromny wpływ zakupu mojego męża swego kabrioletu BMW, ponieważ uważam, że na to zasłużył. Jesteśmy konsumenci Powerhouse! Kiedy po raz ostatni widziała kobietę boom w reklamie dla elektroniki, samochodów, technologii, a nawet przedmiotów gospodarstwa domowego? Nie zazwyczaj zobaczyć młodszych pokoleń, ani ludzi? Niedawno spędziłem dwie godziny traipsing przez lokalnym centrum handlowym, patrząc na coś do noszenia na 50. urodziny bash konferencję Boomer Summit. Musiałem też prezenty dla moich dzieci i paru przyjaciół. I w końcu w lewo z moich prezentów dla innych i niczego dla siebie. Widzisz, nie mogę nosić te spodnie nisko wycięte z pokolenia moich córek, ani też impladent nie chcę. I nie będę nosić wysokie „zmarnowane” mama nosili spodnie. Nie będę nosić te Przycięte blaty, które nie będą Tuck lub są wycinane do mojego pępka.

Boomer kobiety są kobiety pracowici, którzy wielozadaniowa, aby przeżyć. Nie mamy czasu, żeby wędrować sfrustrowany przez centra. Jesteśmy zbyt zajęci zarządzaniem nasze gospodarstwa domowe, opieka dla naszych starzejących się rodziców, opieka nad wnukami, lekcje, a czasem coraz manicure, pedicure i inne zabiegi SPA słusznie zasługują.

Artykuł dzięki: